FFK Ungdom

Årsmöte Young Pilots Väst + Studiebesök!

Den 26:e Februari är det dags för årsmöte för Young Pilots Västs styrelse! Mötet kommer att äga rum på flygmuseet Aeroseum, vid Säve flygplats.

I samband med mötet kommer vi självklart att ha ett gemensamt studiebesök på Aeroseum, för vad är inte bättre än att titta på flygplan och kravla sig igenom Viggens luftintag!

Alla medlemmar är välkomna att delta, vi behöver så mycket folk som möjligt som vill engagera sig och hjälpa till med detta verksamhetsåret!

Vi kommer att fika, diskutera våra framtidsplaner och återblicka det gångna året. Har du en idé eller en aktivitet du önskar göra, så är detta ett fantastiskt tillfälle att berätta för oss eller kanske till och med bli en del av styrelsen? (Fint ord för en grupp människor som vill hitta på roliga aktiviteter ihop, inte farligare än så!)

Den som deltar får även vara med om en överraskning i Aeroseum. Vi lovar att det kommer vara en spännande kväll som ger oss en flygande start på året!

Glöm inte att anmäla er i formuläret nedan!

Alla är varmt välkomna!

Mvh Styrelsen Young Pilots Väst

När: 18:00, tisdagen den 26:e februari.

Plats: Aeroseum, Holmvägen 100, 417 46 Göteborg.

Lättast är att ta bil mot Säve depå, men det går även att åka kollektivt hela vägen till hållplatsen Granhäll! Vi möts vid Draken-monumentet utanför området för att sedan gemensamt gå till museet!